Πανόρμου - 40, Αμπελόκηποι Αθήνα, ΤΚ. 11523

Πρόληψη και ΕνημέρωσηΆρθρα σχετικά με θέματα πρόληψης της υγείας

Διαταρραχές Ύπνου

Έλλειψη ύπνου ή διαταραγμένος ύπνος.

Είναι σύνηθες και σύγχρονο θέμα ο κακός ύπνος. Επίσης, μπορεί να χρονίζει η έλλειψή του, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπληρωθεί επαρκώς. Οι συνέπειες της έλλειψης ύπνου, εμφανίζονται σε πολλά επίπεδα και όχι μόνο στο αίσθημα κόπωσης. Μπορεί να επιβαρύνουν την ψυχολογία, να επιφέρει πρόωρη γήρανση και αύξηση βάρους.

Τα επακόλουθα, οι αιτίες και πώς να τις αντιμετωπίσετε.

  • Δυσκολεύεστε να αποκοιμηθείτε;
  • Ξυπνάτε πολλές φορές μέσα στη νύχτα και δυσκολεύεστε να ξανακοιμηθείτε;
  • Μένετε ξάγρυπνοι για ώρες κατά τη διάρκεια της νύχτας;
  • Σηκώνεστε κουρασμένοι από το κρεβάτι το πρωί;
  • Νιώθετε νυσταγμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε και να αποδώσετε στη δουλειάς σας;
  • Έχετε το σύνδρομο των ανήσυχων ποδιών;

Όλα τα παραπάνω είναι σημάδια κακού ή ανεπαρκούς ύπνου. 1 στους 3 ανθρώπους, παρουσιάζει κάποια στιγμή στη ζωή του προβλήματα ύπνου, είτε από παθολογικά, είτε από ψυχολογικά αίτια.

Καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες σε ύπνο, κατά μέσο όρο πάντως, οι ενήλικες χρειάζονται 7-9 ώρες, τα παιδιά 9-13 και τα μωρά ή βρέφη 12-17 ώρες.

Αν νιώθετε συνεχώς κουρασμένοι μέσα στην ημέρα, τότε οι ώρες ύπνου σας, δεν επαρκούν.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου:

  • Ανωμαλία στη λειτουργία του θυρεοειδούς(υπερθυρεοειδισμός)
  • Μεγάλες ποσότητες καφεΐνης, αλκοόλ, νικοτίνης, χρήση ναρκωτικών ουσιών
  • Κακή διατροφή (βαριά και λιπαρά γεύματα πριν τον ύπνο, στομαχικές διαταραχές)
  • Έλλειψη σιδήρου και ιχνοστοιχείων (ανήσυχα πόδια)
  • Λήψη βιταμινών τις βραδινές ώρες
  • Κατάθλιψη, στρεσογόνες μεταβολές στη ζωή ή στην εργασία.
  • Χρήση οθόνης: τηλεόραση, υπολογιστής κινητό, ταμπλέτα.

Τι μπορείτε να κάνετε;

  • Απλές εξετάσεις αίματος για να ελέγξετε το θυρεοειδή(Τ3, Τ4, TSH)
  • Γενική αίματος και έλεγχο σε βασικά ιχνοστοιχεία(Fe, Fer, Mg, B12, D3)
  • Αποφύγετε τη χρήση οθονών 2-3 πριν τον ύπνο
  • Προσπαθήστε να έχετε καθημερινή ρουτίνα ύπνου, να κοιμάστε και να ξυπνάτε την ίδια ώρα.
  • Να ασκήστε καθημερινά (περπάτημα, χορός, πιλάτες/γιόγκα)
  • Επιλέγετε ισορροπημένα σπιτικά προετοιμασμένα γεύματα, με τελευταίο, 4 ώρες προ του ύπνου
  • Συμβουλευτείτε ειδικό ψυχικής υγείας σε περίπτωση που δυσκολεύεστε να διαχειριστείτε την καθημερινότητά σας.
Διαγνωστικό Εργαστήριο Βιοπαθολογίας Μικροβιολογικό Γονιδιακής DNA – Υπερήχων – Ιατρεία

Κλινικός Βιοχημικός Ι. Γρατσίας – Μικροβιολόγος Ι. Κατσαβοχρήστος – Ακτινοδιαγνώστης Σ. Αλαγιάννης

Καρδιολόγος Α. Καστανάς – Νευρολόγος Γ. Καραγεώργης – Ουρολόγος Κ. Ψύλλιας

Εξετάσεις αίματος neoscreen με πιστοποίηση ISO 9001:2018

Ήθος στην ΒιοΪατρική επιστήμη.

Κλείστε Ραντεβού για εξετάσεις μέσω Doctor Αny Τime     Αξιολόγηση / Review